marți, 2 noiembrie 2010

Uciga-l toaca

Mi se pare ca fac parte dintr-un film prost... Azi am cautat ceva frumos, ceva simplu si linistitor. Nu va zic ce-am gasit... Sunt tare curios sa vad un top al preferintelor romanilor. Dar daca ma uit la tirajele ziarelor, imi trece curiozitatea... Raman totusi de principiul ca un om informat e un om informat! Si, una peste alta, cine-s eu sa zic ca aia-i buna sau rea, sau frumoasa, sau interesanta, sau jenanta?... Nu-s nici nepotul lui Stefan cel Mare (desi n-as baga mana-n foc) si nici China! Nici preot la cine stie ce manastire, Cernica sa zicem... Buuun. Ideea e foarte simpla: ce faci cand nu ai acces la divesele (multe) surse de informare? Intrebi! Ca doar de aia ai gura... Si ce intrebi? Pai, evident, ce te intereseaza... Si cum nu esti turbat sa intrebi despre guvernul Boc sau trepadusii politici din jurul presedintelui, al tatucului nostru lider maxim, intrebi despre... Exact! Sex. Ca doar "e normal ca preotul sa intrebe o fata de 15 ani daca face sex oral sau anal. Daca nu intreaba, ea ramane necuratita si needucata". Iar popa nostru ramane neinformat, ceea ce ar fi pacat... Evident, povestea nu e atat de simpla si e plina de invataturi. Eu personal nu stiam ca sexul anal e un blestem, in timp de "iubirea orala" e doar un "pacatel"... Dar cat traieste, omul invata! Doua-trei cruci inainte sa te apuci de treaba si, dupa aia, doamne-ajuta! Aaa, ca sa stiti, zilele pentru sex sunt martea si joia (nu stiu daca inainte sau dupa stirile de la ora 5 ale ProTv-ului)... Pentru alte detalii, incercati o vizita la manastire. Lasati totusi copiii acasa, in special fetitele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu