vineri, 5 noiembrie 2010

5 noiembrie - cu gaini si alte pasari

Citez din Sintu: "Adrian Paunescu e in direct la OTV"... Dar nu, nu despre destinul dramatic al poetului vreau sa vorbesc, nici despre cat de mult a marcat el istoria culturii noastre, nici despre maiestria creatiei (numai un marinar putea spune asta), nici despre gaura, pardon, golul lasat in poezia romaneasca. "Moartea fratelui meu Adrian Paunescu"... Nu, nu va zic ce-a zis Hagi, nici ce-a zis Copos, pentru ca deja durerea e prea mare. Acum 4 ani, tot intr-o zi de 5 noiembrie, Saddam Hussein era condamnat la moarte prin spanzurare. Acum e in direct la OTV. Maine-poimane il vedem si pe Hrusca in direct, atunci sa vezi tristete tata, nu gluma! In fine... Trecem la lucruri serioase. Ce fac doi oameni cand se intalnesc? Stau de vorba, logic! Daca-s studenti vorbesc despre dimensiunea religioasa a existentei, daca-s angajati vorbesc despre perfectiunea si echilibrul sistemului economic (evident infigandu-i lui Boc vreo cateva sarme-n nas), daca-s pensionari vorbesc despre literatura si arta, despre croaziere si vacante in Tenerife. Mi se pare normal. Arhitectii care lucreaza la izolarea termica a stabilimentului in care locuiesc discutau acum vreo jumatate de ora, extrem de plastic, despre faptul ca Delia a fost inselata cu o dansatoare. Adica s-a dus draga de ea la magazinul din coltul blocului sa-si cumpere 6 dansatoare, la promotie, iar mizeria aia de vanzatoare a inselat-o cu o dansatoare... Rusine! Pai aici am ajuns? Rusine! Aproape toata lumea vorbeste, aproape tot timpul despre ceva... Barbatii vorbesc despre masini, politica, fotbal si femei, din cand in gand ii mai gadila si cate o revelatie filosofica, dar rar. Femeile oare despre ce vorbesc? Initial m-am gandit sa intreb, sa ma dumiresc si eu nitel. Dupa aia am zis ca mai astept doua zile, ca poate mi se arata... Ghicitoare: se iau reprezentante din 20 de tari; se imbraca obligatoriu cu bluza roz, pantaloni sau fusta alba, accesorii roz; li se acorda titluri pentru cea mai frumoasa si cea mai inteligenta. Ghici ghicitoare ce-i? Simplu: Conventia internationala a blondelor! A inceput astazi, in Sofia. Uraaa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu