vineri, 19 noiembrie 2010

Pe scurt

Pe scurt treaba arata cam asa: de cand cu gaura neagra, toata lumea mi-e data peste cap. Marti am crezut ca-i vineri. Toata ziua. Miercuri am crezut ca-i joi. Joi nu m-a mai interesat nimic, azi e vineri. Adica as putea sa zic ca-s aproape sigur ca e vineri, da' poti baga mana-n foc? Oricum, stiu sigur ca-s pe drum... Cu ocazia asta transmitem salutari matinale din Brasov. Cam racorica da na, vorba lu' al de sus, iarna nu-i ca vara... Acu vreo 500 de ani, pe vremea cand Stefanut batea cu capastrul in poarta cetatii si mama-sa se facea ca n-aude, un alt domn cu simtul raspunderii dar care statea cam prost cu orientarea pleaca spre India si descopera, da, Puerto Rico. Chiar azi. Si cum tot e zi de aniversare, nu ma pot abtine: in 1929, tot intr-un noiembrie 19, se pun bazele Uniunii Internationale a Teatrelor de Marionete. Urma criza economica si, daca tot e criza, sa fie si circ... Asemeni lui Columb, m-am pus si eu pe drum. Am inceput excursia de documentare in Moldova natala. Rezultatele saptamana viitoare, cand ma intorc. Sper sa gasesc repede casa ca la cate modificari spatio-temporale au fost saptamana asta nu m-as mira sa ma trezesc in Bucuresti. Sau sa gasesc blocul alor mei pe undeva prin Cismigiu. Sau pe malul Dunarii. Sau pe undeva prin Darabani (asta ca sa nu zica baietii din nord - salutam! - ca-i ignor). Deci luam fraiele murgului in mana si ne pregatim de drum. Revenim cu amanunte. Ura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu