miercuri, 3 noiembrie 2010

Cu vaca la plimbare

Gata, ma predau. Ma recunosc invins. Si rusinat pe de-asupra... Adica tocmai eu, mandru fecior al Vrancioaiei, sa fac o asemenea gafa? Trist. Tare trist. Nu stiu ce m-a mancat astazi sa ma uit iar prin ziare. Si cum nu ma mai suportau mirosurile, am deschis paginile de la The Washington Post si The New York Times... Mofturi. Sunt dezamagit. Aia habar n-au ce inseamna presa. Doua clickuri si le-am inchis. Pac, pac. Adica ori suntem golani, ori nu mai suntem! Arunc cu batul dupa Miorita, scot limba si ma intorc la paginile scrise in limba romana. Nici pe astea nu le inteleg, dar macar le pot citi... La noi treaba e mai simpla. Se injura, se fura, se moare, se canta... Asa da, parca altfel te vede omu'... (De bombe si atentate n-are rost sa vorbesc. Astept pana saptamana viitoare cand incepe cel de-al treilea razboi mondial). Si cum ieri m-am umplut de metafizica vazand cum un mandru cetatean roman cu drept de vot si-a introdus doua ciocane in anus pentru a sparge niste samburi de cirese (actiune perfect justificata, ca doar nu era sa ramana cu samburii sub coada), m-am gandit ca n-ar strica azi niste violuri. Vreo iapa singura, vreo capra de taiat lemne sau vreo frumusete octogenara... n-are importanta cum, cu cine sau de ce, viol sa fie! Si-asa m-am intors la origini, in Moldova draga, acest colt de rai care ne-a fost hrana spirituala de-a lungul timpului. Ca un Vaslui, un Botosani sau un Dorohoi nu gasesti peste tot... Din pacate, in afara de doi mameluci care-si plimbau vacile prin Vaslui, n-am gasit nimic notabil. Ori au plecat toti de pe-acolo, ori sunt amortiti de frig... Nu stiu ce sa zic. Mi-a inflorit totusi un zambet sub nas cand m-am vazut navigand pe doua www-uri cu un real potential de a deveni celebre: dorohoinews.ro si botosaneni.ro. Nu stiu daca v-a intrebat cineva, vreodata, daca va simtiti in siguranta pe soselele Dorohoiului... (nu intrebati care sosele?!). Dar nu ai cum sa nu te simti mandru cand ti se adreseaza o asemenea intrebare... Vestea cu adevarat proasta vine insa din Liga 4 (nu intrebati ce e aia, ca nu suntem la Stii si castigi!): AJF Botosani si AJF Suceava se cearta pe cat ar trebui sa stea Boscu: 2 ani sau 8 etape? Ca sa fiu sincer, imi pare rau de Miorita. Nu stiu de ce, dar am presimtirea ca va muri in chinuri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu