luni, 13 decembrie 2010

Pohta lui voda!

Mi s-a cam luat de Mos Craciun... Si mi s-a cam luat si de spiritul sarbatorilor, si de cadoul de anul asta. Deci mosule, prietene, ia-ti cadoul si indeasa-ti-l frumos dar cu simt de raspundere in anus, ca sa nu zic cur, ca cica suna prea vulgar si-mi face lumea observatie. Tot aburindu-ma singur cu legende, snoave si tot felul de povesti aiurea despre Craciun, am pierdut din vedere esentialul: Catalin Botezatu, acest cel mai cel dintre mai cei de la mult mai cel, si-a lansat cartea. Trei vieti. Pedeapsa. Primul volum despre viata distinsului doamne, dintr-o serie de 3. De ce? Nu ne ajungea Craciunul cu Hrusca? Trebuia sa ne mai chinuie acum si creatorul de piloti? De 3 ori? Ii indicam fostului puscarias traiectoria pe care i-am desenat-o si lui Mos Craciun: isi poate lua cartea si, cu talent, sa si-o indese acolo unde-i place mai mult. In buzunarul de la piept.
Imi cer scuze cu aceasta ocazie fata de vecinii de la nord prin nord-est. Nu i-am uitat. Se pare ca nici ei pe noi... Grupul lor de cercetatori, vadit sub influenta etnobotanicelor pe care tocmai le studiaza, anunta victorios sfarsitul de an si o noua ierarhie (nu va zic unde, va las sa ghiciti singuri). In ordinea numerelor de pe piloti si a punctajelor obtinute in urma sondarii opiniei publice avem urmatorul top al increderii si incredibilitatii: 1. Politie, 10%; 2. Jandarmerie, 5,14%; 3. Primar, 29,14%; 4. Viceprimar, 8,29%; 5. Biserica, 19,43%; 6. Justitie, 2,29%; 7. Altii, 17,43%; 8. nu ma intereseaza, 8,28%. Un top corect. Care este. Deci. La altii, oamenii s-au referit probabil la domnu Dan, Dani, Mihaela Radulescu, Mihaela Tatu, Mihaela Runceanu, Mihaela van der Schaar, Andreea si Andrei, Andreea si Stefan, Romica si Cornel. Nu stim exact daca cele 19 procente ale bisericii se impart in mod egal intre sfintii desenati pe pereti, patriarh, papa si Michael Jackson, da' oricum nu conteaza. Marile absente ale topului sunt Mos Craciun(aka Mos Berila - a se citi cu G), Isus, ET si Elodia. Dar ii gasiti pe feisbuc.
Si tot pe feisbuc il puteti gasi si pe Issei Sagawa. Cum adica cine e? E un fel de cuisinier, un chef, un Hanaya Yohei de la mama lui de-acasa. Pai cum e Bote in lumea pilotilor asa e Issei in lumea canibalilor. Za best from za best. Domnu asta si-a mancat o colega. Cum adica de ce? Pentru ca era prea frumoasa, logic. Cu ce fel de garnitura? Neinteresant, ce intrebare e asta? Important e ca omul scrie acum scenarii de film in Japonia. Nici nu vreau sa ma gandesc ce filme, dar mai mult ca sigur sunt filme pentru copii... Adica e logic ca Mos Craciun sa manance iepurasul de Paste cu masline si smantana, Alba ca Zapada piticii cu sos gorgonzola iar Scufita Rosie o ciulama de lup cu miere si ghimbir...
E o iarna dificila. Nu-mi ramane decat sa ma abandonez metafizic abisului si, tot ca Chirila, sa perorez paradigmatic: "Sunt ocupat. Te sun eu mai tarziu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu