vineri, 4 martie 2011

File din istoria neamurilor proaste

Concurenta de astazi se numeste Iuliana. Concursul se numeste "Primavareste-te cu Neata" si v-ati prins ca e la Antena 1, la matinalul care poarta parte din numele concursului, parte din numele celor care denumesc matinalul. Cu ei cu tot. Ideea e simpla: trimiti o poza, bolborosesti ceva despre tine, lumea te voteaza, premiiile curge. Ergo...
Doamna Iuliana, care pe vremuri era domnisoara, nareaza (parantezele imi apartine lu' baiatu'): "A fost odata poate ca altadata intre doi indragostiti, despartiti si dupa iubiti. Se facea ca prin anul 1974 un baiat cu plete, blugi, camasa in carouri a invitat o fata la cafea(...) Pe vremea aceea fata adica eu nu fumam, nu beam cafea, nu am fost in nici un restaurant, bar, terasa pana la 18 ani(...) Asa ca a spus da merge sa bea cafeaua (adica ea). Dar ce sa vezi cand beau ei cafeaua pe terasa la o masuta si stateau pe doua scaune de rafie (adica ea) el a cumparat un pachet de Kent - 18 lei- (adica el) de la barman - si savura ea si pipaia cafeaua cu buzele si fuma (adica ea?) - fata (adica ea) il intreaba daca a mai fost aici (adica el) iar raspunsul baiatului da" (adica eu nu inteleg nimic). In a treia zi, dupa scripturi, baiatul (adica el) a invitat-o iar pe fata (adica ea) la cafea si "dupa ce au baut, pipait cafeaua fata - eu- nu am mai comentat despre barulet in schimb am uitat sa ma mai intorc acasa si am ramas sa-mi beau cafeaua in fiecare zi cu baiatul pana in zilele de azi adica timp de 155.520 de dimineti, 432 de luni sau mai scurt 36 ani. Azi fata are 56 de ani (adica ea), baiatul 59 ani (adica el) si au o fiica care are 35 ani..." Adica, ori bem cafea, ori ce 3.600 de secundele ma-si facem?!
Buuuuun. Trageti adanc aer in piept. Notati!
Pe langa invatamintele clare pe care le putem trage din aceasta istorioara socanto-emotionalo-fantastica aflam si cateva realitati ale anului de glorie 1974: in Romania acelor vremuri se bea cafea, Kent-ul era mai scump decat in 2011, fetele erau cuminte si devreme acasa si, da, n-o sa va vina sa credeti, fusese descoperita rafia!!! Ducand mirarea mai departe si considerand ca o cafea se prepara dupa formula: o lingurita de cafea (10-12 gr.) + 2 lingurite zahar (aprox. 25 gr.) la o ceasca normala (100 ml.), constatam ca acest cuplu de eroi autohtoni a reusit sa consume pana in prezent, dupa calculele doamnei Iuliana, cel putin 1,5 tone de cafea si aproape 4 tone de zahar. In doi.

Daca va intalniti cumva cu doamna Iuliana, fosta domnisoara Iuliana, si stiti unde locuieste, rugamintea mea ar fi sa o conduceti pana la stabilimentul cu pricina, ca e plecata saraca de-acasa de 155.520 de dimineti! Asta inseamna vreo 426 de ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu