vineri, 7 ianuarie 2011

La multi ani, reloaded

Avand in vedere ca azi se incheie oficial sarbatorile de iarna si fiind aproape sigur ca daca nu ma insel e foarte posibil ca nu mai puteati de dorul meu, m-am gandit sa iau pixul in mana si sa dau cu el in tastatura. Va salut oficial si va transmit un Bine ne-am regasit in 2011. Buna ziua.
Dupa vreo doua saptamani de lupta cu tocatura si salata de boeuf, anunt mandru ca sunt aproape de victorie. Dar n-a fost simplu. Aliante surprinzatoare, rasturnari de situatie, strategii si tactici care pana si pe Sergiu Nicolaescu l-ar face invidios... dar sunt aproape de izbanda finala. Ura.
Am intrat in 2011 cu bratele deschise, curios si plin de speranta, exact ca Mihaita Jackson la orfelinat. Ce va fi de-acum incolo vom vedea. Ca idee, eu mi-am inceput anul scotocind prin tomberoane dar nu va zic cu cine, sa nu se supere Liviu (plus ca nu incurajez concurenta). Nu va zic nici unde ca poate ma citeste naibii vreun vecin din cartier si-si aduce aminte de dezastrul de la inceputul de an, din zona ecologica... Stiu ca sunteti invidiosi dar, asta e, fiecare cu treaba lui.
Ca sa descretim putin fruntile si sa-l facem iar pe Sergiu sa-si rada unghiile de invidie va supunem atentiei o induiosatoare poveste de viata cu sanse mari de a deveni scenariu de film la Holiud. Povestea ne-o prezinta pe personaja principala trista, un fel Charles Kane care nu-si gaseste locul in lume. Ceva lipsea din viata ei, motiv pentru care Ilona hotaraste sa-si schimbe numele. In Dominik. Dominik o intalneste pe Andreea si dragostea rasare ca soarele pe malul Cibinului. Numele anterior al Andreei nu ne este precizat, dar avem mari banuieli ca e Vasile sau Gheorghe. La un moment dat Dominik, fosta Ilona, din foarte multa dragoste parinteasca (nu e clar daca e dragoste de mama sau de tata deci parinteasca e termenul cel mai potrivit) hotaraste sa-si caute fiul, Radim. Si-l gaseste. Doar ca pe fiu o cheama Viktoria. Publicul e in extaz. End of story.
Pe scurt, povestea poate suna cam asa: o femeie, care a fost barbat si sotul ei, care a fost femeie isi gasesc fiica, ce a fost fiu. Sau invers: un barbat care e femeie si sotia lui care e barbat isi gasesc fiul care e fiica...
Dati-le apa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu