sâmbătă, 30 octombrie 2010

Sa protestam de dragul protestului

Doamna profesor are mai mult de doua luni de greva a foamei... Mi-am stricat sambata din cauza ei! Adevarul e ca tot timpul am zis ca romanii nu stiu sa protesteze. Uite, doamna protesteaza! Deci stie! Remarcabil gestul ei dar nu pot sa ma abtin in a ma intreba de ce protesteaza... Pur si simplu nu pot! Greseala mea e ca am ignorat dimensiunea mediatica a evenimentului. Nu stiu ce naiba o fi fost in capul meu... Si m-am lansat in discutii! Alta gafa! Totusi, de ce protesteaza doamna profesor? Ca eu nu-mi dau seama... (dau vina pe ignoranta, incultura si nesimtire civica... dar mi le asum!) Sunt mai simplu dacat tara din care fac parte, iar cand ma plang, ma plang la mine in batatura, asa-s taranii... Ma intreb ce mai conteaza pentru noi si in ce masura... Ne place sa aruncm injurii in stanga si-n dreapta, ne place sa aratam cu degetul si sa cautm vinovati in alta parte. Dar nu ne mai uitam in propria curte. Capra vecinului va fi tot timpul mai grasa, iarba va fi mai verde... Evident, vecinul nostru a fost securist!

Astazi mi-am batut joc de mine scriind aceste randuri... Acum 72 de ani, Orson Welles innebunea o intreaga natiune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu