duminică, 17 octombrie 2010

Femeia cu mustata...

Sunt o tanara frumoasa...

Doar ca am mustata! Din pacate inca imi place sa citesc (am terminat, muma-sa, "Sarpele cu pene", ti-o aduc...), imi place sa ma uit la filme, ma uit la fotbal si comentez politica de cacat facuta de guvernul Boc. Sunt o femeie cu mustata... Dar sunt minunata, mai! Adica sunt atragatoare pentru bolnavii psihic si pentru trepadusii care au fetisuri pentru mame sau pentru bunici bune. Nu mai visez Feti Frumosi ca, din cate am inteles, astia-s musulmani... Nu mai vreau casatorie, ca oricum divortez, nu-s facut pentru "iubi", croissante dimineata, cafea si mic dejun la pat... (intrebati-l pe dl Dan, ca va explica el mai bine) Si nici scularea aia matinla de "moral" nu ma ma incanta, nu mai incanta pe nimeni. Ca tot romanul, sunt palmas... lucrez cu palma si-mi mangai mustata. Eu sunt femeia cu mustata! Ma uit la colegele mele, la prietenele mele, le cer un sfat... ele imi raspund oral. Oralitate pentru moralitate! Aproape ca-mi pare rau ca nu-s nascuta macara in Turcia... Macar calaream camile, nu cai, futu-i murgu lu' dumnezeu de cal negru!

Recunosc, imi plac femeile, femeile cu mustata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu