marți, 19 octombrie 2010

De ce as pleca din tara mea

Intrebarea corecta ar fi nu "De ce as pleca?" ci "De ce n-am plecat inca?"... Raspunsul e simplu. De prost. Nu ma plang, nici nu vreau sa arunc cu noroi in cutare sau cutare chestie care nu merge, nu vreau sa comentez nici la adresa celor care spun ca se poate trai bine in Romania... Ma bucur pentru ei. Spor. Eu n-am zis niciodata ca nu se poate trai aici, n-am zis nici ca manelele nu pot fi ascultate, nici ca tiganii nu-s oameni. N-am zis ca tara e condusa prost, nici ca cei pe care i-am votat isi bat joc de noi. Nu m-am mirat nici de furturi, nici de calugarii homosexuali... As putea s-o fac dar, sincer, de ce? La intrebarea corecta am raspuns, de prost. La intrebarea cealalta raspunsul cred ca e la fel de simplu: pentru un strop de decenta. Si cum aici n-am gasit, mi se pare de bun simt sa caut in alta parte.

Titlurile din ziare se bat pe proteste, motiune de cenzura, demiteri, salarii, pensii, proteste, proteste, cateva accidente, doua violuri si apoi bombele: Tyrannosaurus Rex era canibal, pe 11 noiembrie incepe al treilea razboi mondial (nu stiu exact si la cat), Guta face rochii de mireasa, Cartarescu regreta ca nu a facut sex in trei, Mihaela Radulescu a venit pe furis in Romania si, adevarata veste proasta, barbatul care i-a furnizat furadan Madalinei Manole a fugit din tara! Rusinica!!! Sper ca nu s-a dus dupa Elodia sa-i "furnizeze" si ei ceva...

A, inca ceva: un preot a fost filmat in timp ce fuma si facea sex... cu o femeie!!! Rusine. Adica dupa ce s-au chinuit atata sa pozeze in pedofili si homosexuali, vine un neica nimeni de asta si le strica toata munca...

De ce-as pleca din tara mea? De curiozitate... M-as duce si eu in Franta sa-l intreb pe Cristian Urziceanu: De ce i-ai dat ma? De ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu