joi, 14 octombrie 2010

Natiunea Second hand

E primul post...

Suntem o natiune de mana a doua, cel putin asta din care fac eu parte...

Fac parte din natinuea oamenilor resemnati. N-am crezut acum cativa ani ca o sa zic asta, dar asa e. Acum cativa ani eram plin de vise, simteam ca pot sa fac. Acum sunt cel care, la putin peste 30 de ani vede ca se poate, dar se intreaba De ce?

De ce sa-mi fac o firma cand pot lucra la patron? (la stat suna mai bine, dar n-am avut atatia bani cat sa intru in sectorul bugetar). Indiferent cat de prost ne platiti, muncim mai putin decat ne platiti voi! Si asa ne angajam... 8 ore trec zambind...

De ce sa-mi iau o masina noua (oricum n-am bani de investit aiurea intr-un Logan, Sandero, Duster...), e mai buna aia de mana a doua...

De ce sa-mi iau o casa noua, apartament in noul ansamblu rezidential prevazut cu magazine, scoli, gradinite, spatii de joaca, parcuri proprii... Mai de graba imi iau casa second, in chirie! (oricum n-am bani de altceva)

De ce sa-mi iau nevasta virgina, femeie care... care ce? De ce avem nevoie de virgine cand timpul vine gramda peste noi iar sexul e sex, nu metafizica si nici matematici superioare?

De ce, de ce, de ce...

De ce mai radem, de ce ne mai chinuim, de ce mai scriem?

Nu ne trebuie lucruri noi, suntem satui de ele! Dati-ne un sfert de ora...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu