luni, 1 aprilie 2013

Disco dance

Sambata seara am fost la discoteca. Pam pam.
Sambata adica acuma, anul asta, sa ne-ntelegem! Evenimentul trebuie tratat cu simt de raspundere si maxima seriozitate (in istorie au mai fost cateva cazuri de astea: descoperirea Americii, aselenizarea...) intrucat au trecut ceva multi ani de la ultima isprava similara. Plus ca, ca sa aveti o imagine completa, unii care ma cunoaste mai bine stiu ca mi se mai spune si "spaima ringului" sau "Fred Astaire de Panciu"... Niste invidiosi!
La discoteca a fost de vis... Adica neaparat tre sa ma intorc, ca-i mai fain decat la zoo.
In primul rand mi-am tras o ditai zgarietura pe gat. Stiu ca-s frumos si atragator dar, sincer, nu ma asteptam sa fac asa furori! Asta e, cand esti frumos si cotropitor nu poti tine fanii la distanta! Ce s-a intamplat...Una bucata specimen blond pune ochiul pe una bucata specimen brunet (adica io, care este); privirea ei zglobie ma identifica fix pe mine dintre cei 1500-2000 de puleti dansanti si in incercarea de a ma imbratisa in picaj isi infige unghiuta in gatul meu de lebeda! Pac! Blonda castiga ceva echilibru, eu o buba! N-are nimic, trece!
Fiind un dansator iesit din cale-afara de priceput, sambata am zis sa stau linistit, sa nu-i fac de minune pe aia care se scremeau cu talent si sudoare pe ring. Si bine-am facut pentru ca, la un moment dat, isi face aparitia un tanar de perspectiva, cu drept de vot, cu camasuta stransa pe trupul lui rubensian si deloc transpirat, cu palaria bine infipta pe scafarlie (goala, din cate mi-am dat eu seama), de vreun metru jumate altitudine, dar simpatic el asa, de felul lui... Si incepe hobbitul asta sa se miste cu un asa talent si daruire de mai aveam putin si imi dadeau lacrimile de emotie si incantare. Ar fi trebuit vazut, ca de descris nici Cantemir n-ar putea descrie... Dar va puteti face o oarecare idee aici...
Oricum, una peste alta, frumos... Un loc aerisit, fara oameni transpirati, abia iti dadeai seama daca era fum de tigara, muzica decenta (nu de aia de-ti tremura pilotii pe tine de la bass), oameni frumosi... Sa nu aveti cumva impresia ca fix langa masa noastra si-a facut aparitia o mica balena, spaima cantarului, un mic monstru de fata care are abilitatea de a-ti mutila tot bagajul de informatii despre post, sport, dieta, carbohidrati, pancreatina, despre viata in general - si asta fara sa faca altceva decat sa apara. Adica genul de om care iti demonstreaza pe viu de ce e foamete in Etiopia. Deci sa nu va treaca prin minte ca ne-am trezit cu o mica planeta langa noi, nuuu! Asta ar fi fost prea de tot!

Ca sa va faceti o idee vis-a-vis de ce a fost sambata seara, va zic ca abia duminica seara am inceput sa functionez cat de cat la parametri normali! Cat de cat!

Un comentariu:

  1. ha haahaa! Eu zic ca ai trecut de varsta la care erai de mers la discoteca! Data viitoare sa fii mai atent cand se uita cate o blonda la tine :P

    RăspundețiȘtergere