luni, 19 noiembrie 2012

29 iulie

Ce s-a intamplat pe 29 iulie...
Pentru ca azi is mai istet decat e normal, am numerotat aceasta postare "29 iulie", dar nu in cinstea imediat apropiatului mers la urme (ca cica-s apolitic), cum usor ati fi tentati sa credeti  fara a avea insa motive temeinice sa credeti ci numai ca urmare a unor supozitii bazate pe alte supozitii cum ar fi aia ca daca scriu azi despre acea zi tre sa si aiba legatura cu ce s-a intamplat atunci in ziua cu pricina daca ar fi fost azi iar ceea ce se intampla azi ar trebui sa se regaseasca in scriitura mea frumos migalita si plina de intelepciune pastorala de acum, adica azi, ceea ce nu e nici macar aproape de a se apropia de realitate, care este.

Azi am avut o revelatie. O revelatie problematica, adica mi-am dat seama ca am o problema. Una noua! Aia care-s mai intelepti decat mine (a se citi mai batrani) ar trebui sa-si aduca aminte, aia care au avut ceva legatura cu presa locala de pe raza municipiului Sibiu, acest minunat centru cultural, multicultural si pluricultural, superb amplasat pe malurile Cibinului si nu numai, nu! Adica refelatia de acum n-are nici o legatura cu tastaturistii bastinasi, dar m-am simtit dator sa-i bag in seama. Din amicitie si respect pentru orasul in care, frateste traim cu totii...
Problema e ca am o reala problema cu zilele de nastere. Adica nu-i suport pe cocalarii aia care-si scriu ziua de nastere pe feisbuc, doar doar le-o zice si lor careva La multi ani! Ma enoriasilor... Pai de de-astea faceti voi in timpula liber??? Ca sa nu mai zic de tristii aia care-si modifica ziua de nastere saptamanal sau lunar... Pai mai pulifricilor, voi credeti ca prietenii vostri nu va stiu ziua de nastere? Credeti ca asa superficiali sunt incat sa zica "La multi ani!" fara sa gandeasca? Aspru moment... Sunteti ca niste grase care-si fac prietene grase ca sa poata discuta despre alea care nu-s grase, tu-le muma-n cur de sfrijite!!! Asta cu grasele mi-a adus aminte, iar, de un indemnla umanitate, un sfat batranesc pe care l-am mai auzit si de 8 martie... In fine, n-are rost sa intram in amanunte, dar ma gandeam ca vine Hrusca, se umple sufletul de bucurie, luna cadourilor, alea alea, un paharut de vin, doua, trei, cinci... Apare factoru' emotional si, cine stie? Poate vreti sa faceti o fapta buna! Sa se bucure si ele de spiritul sarbatorilor, ca doar suntem crestini nu animale!
Am deviat de la subiect ca Oana Roman de la saormarie... Adica insesizabil.
De fapt si de drept, rostul acestei migaloase si sensibile scriituri, rolul acestui prea-minunat efort literar incununat de succesuri e acela de a multumi in scris celor care mi-au urat la multi ani la recenta aniversare. Tot in scris! Si eu va apreciez exact la fel de mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu