vineri, 13 ianuarie 2012

Moldavia

Ca sa nu ma fac de rahatel ca promit si nu ma tin de cuvant desi, m-am facut, ca nu m-am tinut, Moldavia loveste in forta!
La foarte scurta vreme dupa ce am dat cu subsemnatul pe www-ul asta, vad pe feisbuc o poza care ilustreaza perfect noul cod rutier. Unde? In Darabani, cum unde??? Unde e Darabaniul? Nu, nu in Dolj, ala e Dabuleni, e alta mancare de pepeni. Darabaniul e unul din cele multe 2+2 orase (mai sunt inca vreo 3, da-s orase numa din 2004, deci nu se pun la numaratoare) pe care le are Botosaniul.Cum adica ce e aia Botosani?
N-ati auzit de Eminescu, Enescu, Iorga? Nu? Nici eu! Botosaniul e o entitate care are niste echipe de fotbal, cu tot cu fotbalisti si antrenori, site-ul meu preferat - botosaneni.ro, un salon de masaj erotic (ha ha, ciuda, ciuda, ei au, eu nu!), vedete locale si viata monderna, multe chestii cu Miaita Eminescu, niste vecini dubiosi care nu-s romani si niste parinti din care s-a nascut Alina. Sa le dea Dumnezau sanatate! Dar nu despre asta era vorba. Deci...
In primul rand, codul rutier. Aveti aici o poza care va explica care este ordinea de trecere in intersectii in cazul in care va bate vantul pana prin nord-estul tarii.
In al doilea rand, sfarsitul lumii. Dupa cum academic observa cercetatorii de la TNR, sfarsitul lumii a venit in Moldavia cu un an mai devreme. Cineva le- facut probabil o gluma si le-a dat calendarele cu un an inainte. Sau i-a mintit ca se termina bautura. Sau ceva. Important e ca cica Moldavia trebuie repopulata... Cum, cand, cu cine sau de ce, nu ma intereseaza. Eu am alta dilema. De ce se lauda toata lumea cu oameni care s-au nascut in locul X? De ce nu se lauda cu oameni care au murit acolo? Adica locul ala e atat de frumos si mirobolant, cel mai ce si inca un ce, incat merita sa mergi acolo si sa stai pana la sfarsitul vietii! Cum a facut Slavici cu orasul Panciu!
In al treilea rand, robinetul. Ei bine, asta chiar ma dispera!!!
Inteleg de ce tre sa aiba mai multe pozitii de cald, ca poate vrei apa calduta sau extrem de fierbinte. Dar la ce mama lu' Falca ii trebe mai multe pozitii de rece? Ca doar tot apa rece vine!!! plm
(daca va intrebati care e legatura robinetului cu Moldavia, nu va zic ca sunt nascut in Panciu!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu